INFLUENCER/FENOMEN ÇALIŞMALARI

“Influencer ve fenomenlerle çalışmalar yapıyoruz.”

Influencer ve fenomen çalışmaları sayesinde etkili sonuçlara ulaşabilirsiniz. Gelenekselleşmiş çalışmalar yerine artık dijital dünya trendlerini yakından takip etmek gerekiyor. Başarıya ulaşmak için ise en doğru yol haritasına sahip olunmalıdır.

Trend: Influencer ve Fenomen Çalışmaları

Influencer; Şahsi sosyal medya hesaplarından bir ürün hakkındaki deneyimlerini, fikirlerini takipçileriyle paylaşarak, tanıtım ve pazarlama yapan kişilerdir. Fenomen; yüksek bir izleyici kitlesine sahip, tavsiyelerine önem verilen kişilerdir. Günümüz dünyasında ınfluencer ve fenomenlere verilen önem arttı. Markalar yeni bir pazarlama stratejisi olarak influencer ve fenomenlerle işbirliği yapıyor.

Hedef Kitle

Influencer ve fenomenlerle işbirliği yapmadan önce hitap ettiği kitleyi iyi analiz etmek gerekmektedir.

Hedef Belirleme

Tanıtılacak ürün ya da hizmeti belirlendikten sonra süreç devam etmelidir.

Bütçe

Bütçe hesabı detaylı bir şekilde yapılmalıdır.

Etkileşim Oranı

Influencer ve fenomenlerin etkileşim oranlarına dikkat edilmelidir.

İletişime Geçme

Tüm detayları belirledikten sonra marka kimliğine ve hedeflere en uygun olan kişilerle iletişime geçilmelidir.

Şeffaflık

Influencer ya da fenomene karşı şeffaf olunmalıdır. İstekler ve beklentiler açıkça bildirilmelidir.

Kampanya Süreci

İşbirliği sürecinde iletişim halinde olmak önemlidir. Kampanyanın her adımı dikkatle takip edilmelidir.

İŞ BIRLİĞİ ADIMLARI

Markanın vizyon ve misyonuna uygun, hedef kitlesine yakın bir ınfluencer/fenomen listesi oluşturulur. Etkileşim oranı, kitle ilgisi, sosyal medyadaki duruşu gibi detaylar değerlendirilerek elemeler yapılır. Influencer ya da fenomenle doğrudan iletişime geçilir, istekler ve beklentiler iletilir. Sürecin başından sonuna kadar iletişim devam eder. Çalışma sonucunda ise veriler elde edilir, veriler ışığında değerlendirmeler yapılır.

18.45 Online İtibar Yönetimi Ajansı olarak kurum ve yöneticiler bazlı influencer ve fenomen çalışmaları yapıyoruz. Marka ile uygun kişileri bir araya getirerek ilk iletişimi kuruyoruz. Markanın beklentileri ve istekleri sonucundan etkili sonuçlar almak için çalışmaya devam ediyoruz. Kurumsallığa ve gizlilik mahremiyetine özen gösteriyoruz. Alanında genç ve dinamik ekiplerimizle birlikte markaya her açıdan yardımcı oluyoruz. Influencer ve fenomenlerle işbirliği noktasında hassas davranıyoruz.