Türkiye’de Sosyal Medyayı Verimli Kullanan En Sosyal CEO’lar “CEO'ların Dijital Dönüşümlerde Sosyal Medya Yönetimlerini Sağlıyoruz.” En Sosyal SEO’lar Raporu, 18.45 İletişim Ajansı ve INBUSINESS iş birliği ile firma sahiplerinin, patron, CEO ve genel müdürlerin sosyal medya kullanım sıklığını incelemek ve bu rapora göre sosyal medya strateji yönetimine yol göstermek amacıyla hazırlanan bir rapordur.
Dünya genelinde sosyal medya kullanıcı sayısı baz alındığında sosyal medyanın hayatımızda ayrılmaz bir bütün olduğunu görüyoruz. Sosyal medya her sektörden işletmenin tanınabilir olmasını sağladığı gibi çok yönlü katmanlarının iletişim modellerinde yeniden şekillenmesini sağlıyor. Müşterilerle bağlantı kurmak, marka bilinirliği oluşturmak ve özellikle itibarı yönetmek için bu tür platformları etkin bir şekilde kullanmak şart.
18.45 Dijital İtibar Yönetimi İletişim Ajansı olarak, INBUSINESS iş birliği ile Türkiye’nin sosyal medya kullanımında en aktif ve başarılı CEO’larını inceledik. Araştırmamız sonucunda, sosyal medyayı etkili bir şekilde kullanarak öne çıkan 100 CEO’dan oluşan bir liste hazırladık.
Dünyanın en sosyal CEO’larının kriz yönetimi, iş modelleri ve sosyal hayat gibi konularda, sosyal medyada nasıl bir tutum sergilediklerini inceledik:
Kriz anlarında, yöneticilerin ve işletme sahiplerinin şeffaf ve açık bir şekilde iletişim kurması büyük önem taşımaktadır. Sosyal medya, krizlerle ilgili hızlı ve doğru bilgi paylaşmak için ideal bir platformdur. En sosyal CEO’lar, kriz anlarında sakin ve çözüm odaklı bir yaklaşım benimsemelidir.
Sosyal medya, CEO, yönetici ve patronların iş modellerini ve stratejilerini paylaşmak için de kullanabilecekleri bir platformdur. En sosyal CEO’lar, yenilikçi fikirlerini ve geleceğe dair vizyonlarını takipçileriyle paylaşmaktan çoğu zaman çekinmezler.
Şirketlerin sosyal medyada yapmış olduğu kadar da şirket sahiplerinin insani yönlerini göstermek ve takipçileriyle daha yakın ilişkiler kurmak için de dijital platformlar kullanılabilir. En sosyal CEO’lar, kişisel hayatlarından ve ilgi alanlarından da paylaşım yaparak takipçileriyle daha samimi bir bağ kurmayı başarmaktadır.
Sosyal medya, CEO’ların marka bilinirliğini artırmak, müşterilerle bağlantı kurmak, şirket kültürünü yansıtmak ve sektördeki liderliklerini pekiştirmek için kullanabilecekleri güçlü bir araçtır.
“En Sosyal CEO’lar” listesini inceleyerek, bu liderlerin sosyal medyada takipçi ve takip ettikleri hesapların, yaptıkları paylaşımların sayısını gözlemleyerek, nasıl etkili bir şekilde hesaplarını yönettiklerini görebilirsiniz. Bu analiz, kendi sosyal medya stratejinizi geliştirmeniz için size ilham verebilir. Eğer bu konuda daha fazla bilgi almak veya danışmanlık hizmeti almak isterseniz, bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Sosyal medya üzerindeki etkileşiminizi artırmak ve markanızı güçlendirmek için size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Deneyimli ve uzman ekibimiz, markanıza ve sektörünüze özel çözümler sunarak en son trendleri takip ediyor ve aksiyon alıyor. İşletmelerin sosyal medyadaki itibar çalışmalarına sağladığımız katkıyı, yönetim kadrosundaki yöneticilerin sosyal medya hesaplarını da profesyonellikle yöneterek destekliyoruz.
Dijital dünyada, markalar için olduğu kadar yöneticiler için de önemli bir varlık olan sosyal medya, bazen göz ardı edilebiliyor. Markanızı ve bireysel imajınızı birlikte şekillendirmek için buradayız. Sosyal medya üzerindeki liderliğinize eşlik etmek için size özel bir sosyal medya yönetim planı hazırlayalım.
Markanızın ihtiyaç duyduğu en doğru iletişim stratejileri ve projeler için bizimle irtibata geçebilirisinz.