2024 yılı boyunca dijital mecralarda markaların yaşadığı kriz anlarını ve bu krizlerin yankılarını inceledik. Sosyal medya, haber siteleri ve forumlardaki veriler ışığında, krizlerin oluşum süreci, büyüklüğü ve kamuoyundaki etkisi analiz edilerek kapsamlı bir değerlendirme oluşturduk.
Sigortacılık sektörünün dijital mecralardaki yansımalarını incelediğimiz bu raporda, Norveç merkezli Meltwater programı ile sosyal medya verilerini analiz ettik. Yapay zeka destekli bu analiz sayesinde kullanıcıların sektöre dair olumlu, olumsuz ve nötr görüşlerini ölçümleyerek kapsamlı bir değerlendirme sunduk.
Türkiye’de dijital platformlarda 2024 yılı boyunca gerçekleşen kamuya açık konuşmaları analiz ettik. Sosyal medya, haber siteleri, bloglar ve forumlardan elde ettiğimiz verilerle, yıl boyunca öne çıkan konuları, popülerlik ve etkileşim düzeylerine göre sıraladık.
Dubai Çikolatası’nın dünya genelinde ve Türkiye’de dijital mecralardaki kullanıcı ilgisini analiz ettik. Sosyal medya paylaşımlarından haber sitelerine kadar uzanan kapsamlı taramalarla markaların görünürlüğünü, kullanıcı yorumlarını ve rekabet düzeylerini karşılaştırmalı olarak değerlendirdik.
Dijital İtibar Raporu (DİR100), 18.45 İletişim Ajansı ve INBUSINESS iş birliği ile kurumsal firmaların itibarını incelemek ve markaların bu rapora göre stratejilerini değiştirme, güçlendirme çalışmaları yol göstermek amacıyla hazırlanan bir rapordur.