SOSYAL CRM

“Müşteri ile olan iletişimi sağlıyoruz.”

Sosyal CRM hizmeti ile müşteri ilişkilerini güçlendirebilirsiniz. Dijitalleşen dünyada artık çift yönlü iletişim önem kazandı. Başarıya ulaşmak için de doğru bir iletişim stratejisine sahip olmak gerekiyor. Ayrıca anlık takip yapıp, hızlı dönüşler yapmak büyük avantaj sağlıyor.

İletişimin Gücü: Sosyal CRM

Sosyal CRM; müşteri ilişkileri yöntemi stratejileri ile dijital mecraların birleştirilmesidir. Kullanıcılar ile markanın birebir iletişim halinde olması markaya birçok açıdan fayda sağlıyor. Marka güvenirliği artıyor, sadakat duygusu güçleniyor ve müşteri havuzu genişliyor. Özellikle 7/24 iletişime hazır olmak çok önemlidir. Başarılı bir Sosyal CRM çalışması için tüm adımların dikkatle atılması gerekmektedir.

Anlık Takip

Markanın tüm müşterileriyle iletişimde olması için ulaşılabilir olmak çok önemlidir.

Müşteri Odaklılık

Müşterinin beklentilerine, isteklerine ve merak ettiklerine detaylı dönüşler yapılmalıdır. Tamamen müşteri odaklı bir yaklaşım olmalıdır.

Duygusal Bağ

Müşterilerle duygusal bir bağ kurulmalıdır çünkü karar verme süreçlerine doğrudan etki eder.

Denge Kurma

Müşterilerin duygu durumuna göre iletişim stratejisi yenilenmelidir ve güven duygusu her defasında pekiştirilmelidir.

Geri Bildirimler

Müşteriler ile olan iletişim sonrasında geri bildirim almak avantaj sağlar. Gelecek planların oluşmasına yardımcı olur.

GELENEKSEL CRM’DEN FARKI

Sosyal CRM ve Geleneksel CRM arasında farklar vardır. Geleneksel CRM’de iletişim tek yönlü olur, zaman kavramı esastır, sonuç dikkate alınır, müşteri ve marka arasında iş birliği bulunmaz. Sosyal CRM’de ise iletişim çift yönlüdür, zaman kavramı yoktur, sonuç kadar yöntem de önemlidir, müşteri ile marka arasında bağ kurulur.

18.45 Online İtibar Yönetimi Ajansı olarak Sosyal CRM hizmeti konusunda devreye giriyoruz. Müşterilerin, markaya ilettiği tüm soru, öneri, talep ve şikayetlerine geri dönüşler yapıyoruz. Her mesajı ayrıca değerlendirerek müşteriyle iletişime geçiyoruz. Marka ve müşteri arasındaki iletişimin köprüsü oluyoruz. Sosyal CRM konusunda etkili bir hizmet sunuyoruz. Kurumsal bir şekilde ilerlerken markalarımıza anlık bilgilendirmeler yapmayı da ihmal etmiyoruz.